Τα είκοσι πέντε σχήματα που ακολουθούν της λίστας με τα 101 (ουσιαστικά 112 σπουδαιότερα σχήματα του ηλεκτρικού ήχου λόγω της πολύ μεγάλης ισοβαθμίας τους στα δεύτερα πενήντα με πολλά εξίσου σημαντικά σχήματα αναγκαστικά διευρύνουν τη λίστα), είναι εκείνα τα συγκροτήματα που άλλαξαν τον ήχο τους και τον προσάρμοσαν στο κοινωνικό γίγνεσθαί με όρους αισθητικού καλλωπισμού και θα μπορούσαν να υποσκελίσουν πολλά από αυτά της
πρώτης και αντίστοιχης λίστας ειδικά από 50 και μετά η να είναι σε αυτή τη λίστα. Από μόνα τους αποτελούν μια μεγάλη πρωτοπορία η οποία στο τραγουδιστικό μέρος του κομματιού να εστιάζεται και εντάσσεται από τα μέλη των εν λόγω σχημάτων σε μια παραπάνω προσοχή στους μουσικούς πειραματισμούς και σε αυτό που ονομάζεται συναισθηματική προσαρμογή των ρυθμών, των αρμονικών, των μελωδιών και των ήχων που διαλεκτικά διαμορφώνουν ένα πεδίο ορισμού αξίας μεγατόνων.
Τα σχήματα που παραπάνω πίνακα ανεξαρτήτως κατηγορίας και είδους του ηλεκτρικού ήχου, είναι αυτά που στη μουσική ένδυση και επένδυση των τραγουδιών τους, έδιναν πολύ μεγάλη σημασία(παραπάνω αυτής που αναλογούσε), στο πως οι αντανακλαστικές ιδιότητες των συχνοτήτων των κυττάρων τους θα προεκτείνονταν στις αντίστοιχες των μουσικών τους οργάνων και της παραγωγής χωρίς να ξεφεύγουν στιχουργικά από την καταγραφή-αντανάκλαση της πραγματικότητας.
Είναι αυτά που δεν αποθέωσαν το δόγμα "η τέχνη για την τέχνη", με αποτέλεσμα (να μη γίνουν ουδέποτε ελιτίστικα), αλλά η βαθιά τέχνη και τεχνοτροπία του ηλεκτρικού ήχου για την ανάδειξη της βρωμιάς, της υγρασίας, της μελαγχολίας και του γκρίζου της μεγαλούπολης με όρους υψηλής αισθητικής μπολιάζοντας και σε πολλές περιπτώσεις το κοινωνικοπολιτικό λόγο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου